Nissan увійшов до списку найбільш соціально впливових брендів у світі

ЙОКОГАМА, Японія – Згідно з результатами індексу Laureus Sport for Good, компанія Laureus у співпраці зі SportsPro назвала Nissan одним із найбільш соціально впливових брендів у світі.

Перший глобальний індекс такого типу, що оцінює провідну роль брендів у забезпеченні позитивного впливу на суспільство та екологію за допомогою спорту, обрав серед усіх автомобільних брендів саме Nissan за його внесок у сприяння сталому розвитку індустрії транспорту. Така висока оцінка Nissan стала можливою завдяки зусиллям бренду, спрямованим на формування справедливого суспільства, зниження негативного впливу спорту на екологію та розвиток спортивної індустрії за рахунок кампаній, спрямованих на досягнення благих цілей за допомогою спорту.

Індекс відзначив позитивний вплив Nissan на спорт за допомогою Formula E, що слугує ідеальним полігоном для електрифікованого майбутнього Nissan. Діяльність бренду, пов’язана із серією перегонів автомобілів із повністю електричним приводом, потрапила в центр уваги завдяки участі Nissan у чемпіонаті, що заохочує клієнтів до переходу на електромобілі. Крім того, високу оцінку отримало екологічне рішення від Nissan, що реалізується на розташованому в Амстердамі спорткомплексі Йоган Кройф Арена, який є домашнім стадіоном провідного нідерландського футбольного клубу Аякс. Спільно з партнерами Nissan забезпечив постачання відпрацьованих акумуляторних батарей для створення найбільшої в Європі системи зберігання електроенергії, розташованої на стадіоні.

Крім того, індекс підкреслив значний внесок Nissan у досягнення цілей сталого розвитку ООН, оскільки бренд заявив про свої амбітні плани досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року. Цьому сприяють зобов’язання Nissan електрифікувати всі свої нові автомобілі на ключових ринках світу вже на початку 2030-х років, а також програма Nissan Green Program 2022. Ця програма визначає довгострокову стратегію зниження залежності від видобутку сировинних ресурсів до 70%, що використовуються в кожному автомобілі.
Йодзі Тагава (Joji Tagawa), директор Nissan зі сталого розвитку, заявив: «Ми дуже вдячні індексу Laureus Sport for Good за визнання наших зусиль зі зниження негативного впливу на навколишнє середовище та наш позитивний вплив на людей і планету.

Компанія Nissan взяла на себе зобов’язання домогтися вуглецевої нейтральності до 2050 року, а нещодавно ми оголосили про розробку довгострокової стратегії, спрямованої на поліпшення умов для мобільності і не тільки. В основі цієї стратегії лежить сталий розвиток, і ми реалізуємо різноманітні ініціативи в усіх напрямках нашої діяльності для побудови чистішого, безпечнішого та інклюзивнішого світу”.

Додатковим підтвердженням амбіцій Nissan щодо перетворення на справді стійку компанію слугує довгостроковий план компанії з поліпшення умов для мобільності та вдосконалення інших сфер діяльності під назвою Ambition 2030. За допомогою цієї стратегії Nissan планує активізувати зусилля, спрямовані на створення чистішого, безпечнішого та інклюзивнішого мобільника. всіх.